Hrvati će uskoro moći nabavljati nove automobile za jednu kunu. Trgovci auta će se u borbi za kupce morati okrenuti potpuno novim načinima prodaje, nepoznatim na našim prostorima. Auti će doživjeti sudbine mobitela. Nudit će se za jednu kunu, a uspjet će onaj trgovac koji ponudi najbolje uvjete za korisnika. Najava Pave Zubaka da će se auti uskoro kupovati za kunu nije ni nova ni nerealna. U osnovi je i dobrodošla, kao jedna od opcija kupovanja i skrbi o metalnom ljubimcu. To već dulje vrijeme funkcionira u razvijenim zemljama, a u osnovi znači da su svi izravni i neizravni troškovi, s pripadajućim kamatama, uključeni u mjesečne rate lizinga i kredita, čak i s počekom. U pravilu se jamči samo osobnim primanjima i imovinom. Tvrtka Auto Zubak uvodi na naše tržište opciju cjelokupne brige o automobilu, koja uključuje troškove kupnje, registracije, kasko osiguranja, redovitog i izvanrednog održavanja i potpunog jamstva, uz ugovaranje zamjene auta novim nakon određenog roka. Kad su tvrtke u pitanju, to se zove upravljanje flotom.
Hrvati će uskoro moći nabavljati nove automobile za jednu kunu!
Trgovci auta će se u borbi za kupce morati okrenuti potpuno novim načinima prodaje, nepoznatim na našim prostorima.
To je najavio i Pavo Zubak, naš najveći trgovac automobilima, izjavom: “Auti će doživjeti sudbine mobitela. Nudit će se za jednu kunu, a uspjet će onaj trgovac koji ponudi najbolje uvjete za korisnika.”
Ta je izjava uzburkala duhove brojnih vlasnika starijih vozila koji su pomislili da će sada lako zamijeniti svoju “starinu”. No, je li baš sve tako jednostavno?
Ništa novo
Najava Pave Zubaka da će se auti uskoro kupovati za kunu nije ni nova ni nerealna. U osnovi je i dobrodošla, kao jedna od opcija kupovanja i skrbi o metalnom ljubimcu.
To već dulje vrijeme funkcionira u razvijenim zemljama, a u osnovi znači da su svi izravni i neizravni troškovi, s pripadajućim kamatama, uključeni u mjesečne rate lizinga i kredita, čak i s počekom. U pravilu se jamči samo osobnim primanjima i imovinom.
Tvrtka Auto Zubak uvodi na naše tržište opciju cjelokupne brige o automobilu, koja uključuje troškove kupnje, registracije, kasko osiguranja, redovitog i izvanrednog održavanja i potpunog jamstva, uz ugovaranje zamjene auta novim nakon određenog roka.
Kad su tvrtke u pitanju, to se zove upravljanje flotom. Takve opcije, po sustavu “ključ u ruke”, najkomfornije su za korisnike, pogotovo ako imaju stabilna i dobra primanja, te im je isplativije ulagati vrijeme i trud u biznis nego u brigu o autu. Za tvrtke je povoljno jer ulazi u troškove poslovanja.
Nema mukte
Ovlašteni redoviti servisi, uključeni u takvu ponudu, jesu najkvalitetniji i najpreporučljiviji, ali i znatno skuplji od neovlaštenih te mnogima nedostupni.
Dobrodošlo je i kasko osiguranje, tko ga može platiti, i sve je uključeno u mjesečne rate, na određeni broj godina, što uključuje i troškove financiranja s kamatama.
Ali, našim običnim smrtnicima, koje su poharali domoljubna privatizacija i divlji kapitalizam, još dugo će auto za kunu biti − najskuplji auto.
Ništa u životu, a pogotovo na tržištu, nije besplatno, pa zasigurno oni koji imaju samo kunu u džepu neće moći kupiti novi automobil.
Kad vam ponude mobitel za kunu, ili bilo koju drugu elektroničku novotariju, pametno je ne zaletjeti se poput glamca na udicu, nego dobro proučiti što takva ponuda podrazumijeva i uključuje.
Ono najvažnije u pravilu je napisano malim slovima, u ugovornim uvjetima, odnosno klauzulama.
Ostat će i bez stana
Mnogi koji su za jednu kunu “kupili” GSM uređaj uhvatili su se za glavu kad su izračunali koliko ukupno trebaju platiti u 24 rate.
Ako su to shvatili samo dan nakon potpisivanja ugovora, suočili su se s činjenicom da ne mogu tek tako vratiti mobitel i uzeti kunu natrag. Naime, ulaz jest besplatan, ali izlaz se i te kako plaća.
Još je bolnije to bilo za one koji su aute kupili na lizing pa poželjeli odustati. Logika im je bila − plaćat ću dok budem mogao, a ako ne budem, prestat ću i vratiti auto.
E, tako ne ide. Lizing kuća zaračunat će vam troškove raskida ugovora, gubitka vrijednosti, procjene, svakog dana skladištenja, sve neplaćene rate i dane, na to zaračunati kamate...
I kad sve to platite, na kućnu će vam adresu još mjesecima stizati računi za ovo i ono.
Slično je i s kupnjom auta na kredit, kad je plaćanje pokriveno višestrukim jamstvima. Oni koji ne plaćaju mogu ostati i bez stana. U većini prethodnih slučajeva nužno je platiti učešće kako bi se banke i lizing kuće dodatno osigurale.